Binnenkort … AVG opleiding voor je medewerkers

De meeste privacy issues binnen organisaties worden veroorzaakt door de eigen medewerkers. Ze maken een foutje. Of weten het gewoon niet. Kan gebeuren. Maar de gevolgen kunnen heel groot zijn. Gigantische reputatieschade. Klanten die weglopen. Enzovoort. Omdat het belangrijk dat dit niet gebeurt is het essentieel dat zij goed zijn opgeleid. Dat kan dus binnenkort op een makkelijke en weinig tijdsintensieve manier. Zo weten ze precies wat ze moeten doen als het gaat om de bescherming van persoonsgegevens.

AVG-Programma lanceert binnenkort een nieuwe opleidingsmodule die bedrijven en hun medewerkers privacybewust maakt.

In het digitale tijdperk zijn mensen steeds kritischer als het gaat om privacy en hoe hun persoonlijke gegevens worden gebruikt. Het is daarom essentieel voor bedrijven om ervoor te zorgen dat hun werknemers worden opgeleid in naleving van de AVG. Het trainen van werknemers in de AVG-regelgeving is essentieel om ervoor te zorgen dat ze de implicaties van hun acties begrijpen en zich bewust zijn van hun verantwoordelijkheden.

AVG-training voor werknemers zorgt ervoor dat zij de regelgeving begrijpen en zich eraan kunnen houden. Het helpt ook om mogelijke datalekken of het misbruik van persoonlijke informatie te voorkomen. Door goed opgeleid personeel te hebben, kunnen bedrijven er bovendien zeker van zijn dat ze de wet naleven en juridische gevolgen kunnen voorkomen.

We houden je op de hoogte wanneer de nieuwe functionaliteit beschikbaar is.

Meer nieuws

Liggen jouw persoonsgegevens op straat?

Misschien vraag je je wel eens af: "Zijn mijn gegevens ooit gestolen of gelekt?" Gelukkig zijn er makkelijke manieren om dit uit te zoeken. Wij laten je zien hoe. Lees meer

5 minder bekende feiten over datalekken

Datalekken: ze komen vaker voor dan je denkt en kunnen iedereen raken, van grote bedrijven tot jou persoonlijk. Maar er is meer aan de hand dan alleen de bekende verhalen over hackers die gegevens stelen. Lees meer

De Wet inzake Digitale Markten (DMA): dit moet je weten

De Europese Unie introduceert de Digital Markets Act (DMA). Deze nieuwe wet, die sinds een paar weken van van kracht is, belooft een eerlijker speelveld voor alle spelers binnen de Europese Unie. Maar wat betekent dit nu precies voor ondernemers, en hoe zal het de manier waarop we digitale platforms gebruiken veranderen? Lees meer